Saturday, May 10, 2008

Ensam med pappa och 10K


Idag var det en lite konstig dag eftersom mamma åkte till Stockholm för att hälsa på min nya kusin Luzie. Pappa och jag inledde dagen med att gå ut och gunga lite. Jag softade i vagnen och visade mig från min allra bästa sida.

Senare kom farmor och vi gick iväg mot stan. Det visade sig att pappa skulle springa Lundaloppet tillsammans med farbror Mange. Jag och farmor väntade tålmodigt i 56.20 minuter (pappa var ganska missnöjd med tiden och skyllde på backarna och hettan) innan pappa lunkade i mål. Jag fick pappas medalj som han hängde över vagnen.
Ikväll blir det bara soft hemma och pappa har redan lovat mig att det blir en tur till mediamarkt imorgon.
Jag skickar såklart en puss till mamma i Stockholm. Vi ses imorgon.

1 comment:

Anonymous said...

Hej lilla Frida!
Jag tyckte du var jätteduktig när vi hejade fram pappa och farbror Magnus som var jätteduktiga och orkade springa snabbt i mål när det var så varmt ute. Farmor såg att det var flera stycken som man fick hämta sjukvårdspersonal till och bära ut på bår. Det var nog dom som inte var så vältränade som din pappa och Mange magister var.

kram från farmor