Sunday, May 18, 2008

En vanlig söndag



Idag var det en ganska vanlig söndag bortsett från att mamma inte var där naturligtvis. Hon kommer från Köpenhamn ikväll och jag hoppas att jag kan hålla mig vaken så länge.
Dagen började med Lomma för pappa hade glömt mitt portabla skötbord igår. Det blev snabb fika med kaffe.
Sedan hem för vila tills Padde kom på visit. Det blev fika igen med muffins. Sen var det hem till farmor där jag busade med min kusin. Det bjöds på kyckling men jag blev trött och somnade i farmors säng. Sen var dagen slut.....hahaha....trodde ni verkligen att vi inte var på Mediamarkt? Efter att vi hade varit hos farmor gick vi förstås dit. Pappa tycker det är lite pinsamt eftersom han har fått för sig att personalen känner igen honom. Dags för en Saturn i Lund kanske så man kan alternera.

1 comment:

Anonymous said...

Hej igen Frida!
Farmor vill tillägga att du stack ner Plutos svans så långt i halsen att du nästan klöktes. Tack för det trevliga besöket.
Kram från farmor