Sunday, April 13, 2008

Balkongdag igen


Idag var det full fart hela dagen. Efter en tripp till Nova eller snarare plantagen där det inhandlades vårblommor så var det plantering på balkongen. Mamma och pappa diskuterade olika lösningar efter att pappa hade skruvat fast det nya golvet. Det blev något som kallas trall. Själv kallar jag det ingenting eftersom jag inte pratar så bra än.
När golvet var klart så fick jag sitta med lite därute medan det premiärdracks kaffe i solen. Jag tror jag kommer trivas bra där ute fast pappa beklagade sig lite att balkongen var mindre än den han och mamma hade i Bremen. "...och skulle man grilla kommer dåren Åke säkert och ringer polisen" hörde jag honom säga.
Ikväll är det match med MFF på TV så nu börjar jag bli riktigt nervös.
Framåt Malmö, Heja di Blåe!!!

1 comment:

Anonymous said...

Rosa ist in!