Thursday, February 14, 2008

Mamma?


Idag när pappa kom hem från jobbet blev det plötsligt full fart. Mamma gick mitt i alltihopa och när det ringde på dörren så var det farmor som anmälde sig till tjänstgöring för sitt första barnpassningsuppdrag. Jag tyckte att det var lite underligt när pappa gick men eftersom han skulle ut och jogga fattade jag att han inte skulle vara borta så länge.
Det var roligt att bli passad en stund och som vanligt mitt i allt det nya somnade jag och när jag vaknade var pappa redan tillbaka.
Som konstigast blev det dock när mamma kom tillbaka på kvällen.Hon såg annorlunda ut. Det tog lite tid innan jag fattde att hon hade klippt sig. Jag vill också klippa mig men pappa hävdar att det inte är lönt.

2 comments:

Anonymous said...

Hey Frida, du hast aber eine hübsche Mami! Totschick, der neue Look! Gruß aus Hamburg von Caro

Anonymous said...

Hi Frida, Deine Mami sieht ja super aus! Jetzt müssen Deine Haare noch ein bischen wachsen, dann siehst Du aus wie sie! Kuss Omi