Saturday, January 26, 2008

Sent inlägg


Idag (eller egentligen ikväll) får det bli ett kort inlägg eftersom både jag och mina föräldrar vill gå och lägga sig.
Jag kan bara säga att det var fullt tryck hela dagen med frukost hos farmor, utflykt till Byggmax i Löddeköpinge och sedan besök av Henke och Petra för att avslutningsvis träffa Henke och Petra igen och käka pizza. Jag fick dock som vanligt nöja mig med mjölk.
Hoppas att det blir sommar snart så jag slipper björndräkten varje gång jag ska ut.

2 comments:

Anonymous said...

Liebe Frida,
das Einzige, was ich verstanden habe ist, dass ihr Henke und Petra getroffen habt und es Pizza gab (falls das stimmt). Ich hoffe, ihr hattet einen schönen Tag und Du musstest nicht die ganze Zeit den tollen Bärenanzug tragen.

Joshua said...

Liebste Frida,

Du siehst zum Anbeißen aus in Deinem schnuckeligen Anzug! Ist bestimmt schön warm und gemütlich, genau das richtige für das kalte Schweden!

Viele Grüße aus dem verregneten (was für eine Seltenheit aber auch...) Göttingen,

Elke, Joshua und Thorsten