Saturday, December 13, 2008

Gänget önskar glad Lucia

Jag vet inte om jag har berättat att jag är medlem i ett gäng. Vi gör en masa busiga saker tillsammans. Ofta får alla åka med på min lilla vagn som jag kör omkring med i lägenheten.

Eftersom mitt gäng inte får vara med på bloggen så ofta så bad jag dem att skicka en liten julhälsning till mina läsare. Skruva därför upp ljudet på din dator, slå upp en mugg glögg och njut av hela gänget: Fnö, Frola, Nasse och Nörden.

----------------------------------------------------------------------

Ich weiss nicht, ob ich schon berichtet habe, dass ich Mitglied in einer Gang bin. Wir machen einen Haufen Dummheiten zusammen. Meistens dürfen alle Mitglieder in meinem kleinen Wagen durch die Wohnung fahren.

Da meine Gang nicht so oft im Blog auftaucht, habe ich sie gebeten, einen kleinen Weihnachtsgruss an meine Leser zu schicken. Schaltet also die Lautsprecher an Euren Computern ein, stellt einen Becher Glühwein bereit und geniesst das gesamte Team: Fnö, Frola, Nasse und Nörden.

No comments: