Saturday, November 15, 2008

Man börjar bli en stor tjej


Mina föräldrar tycker inte längre jag är en liten bebis. Jag har börjat göra saker som andra barn och till och med vuxna också gör.
Den stora nyheten sen någon vecka är ju att jag knallar omkring hela tiden. Mest gillar jag stora ytor så köpcenter som Nova är perfekt. Där var vi i morse och köpte en höstjacka som ska funka som komplement till min nya fina overall.
Andra saker som jag gör är att jag äter samma sak som mamma och pappa. Idag blev det en köttbit, couscous och sås på mango chutney till kvällsmat. Jag använder såklart mina nya tänder som har börjat kika fram uppe i munnen.
Jag har också börjat att sova bara en gång om dagen. Morgonluren är ett minne blott.
Gladast är nog ändå pappa för att jag lärt mig att säga pappa. Varje gång jag ser honom säger jag pappa.

No comments: