Friday, June 6, 2008

Tirups Örtagård och lasagnefest



Idag var jag på utflykt i Tirups Örtagård. Där finns det en häftig stol som jag fick sitta i.
Jag fick smaka lite fika men det är svårt att tugga när man inte har några tänder.
Eftersom jag var så trött på vägen hem så åkte pappa själv till Mediamarkt idag. Han handlade en router så nu fungerar Internet på den nya datorn.
På kvällen var det partaj hos Manke och Jenny och Viktor. Det bjöds på lasagne och glass till efterrätt. Jag gungade en del med Sigrid.
Lite fler bilder blir det imorgon.

1 comment:

Anonymous said...

Liebe Frida,
ich versteh zwar kaum ein Wort (ok, hab mir auch keine Mühe gegeben), aber für mich siehst Du aus wie die zukünftige Königin Schwedens.
Und wenn Du dann eine Beraterin (für was auch immer) brauchen kannst....ruf mich ruhig an ;-)
Deine Kobra