Saturday, June 21, 2008

Midsommar (dagen efter)


Jag bifogar idag en bild från midsommarfirandet igår. Som ni kan se på bilden är jag inte med. Det beror på att jag låg inne i huset och sov när alla godbitar dukades fram.
Farbror Mange och pappa snapsade och drack öl medan Jenny och mamma tog det lugnare.
På kvällen spelades det kubb. Mamma och Onkel vann.
Idag har det varit en rätt så lugn dag. Jag och pappa var ute med AP och Matilda imorse och tog en promenad. Sen var vi och gungade påstora lekan.
På kvällen var vi hemmma hos farmor och åt god lax och god tårta. Jag somnade och blev väckt när det var dags för hemfärd. Pappa bar mig och jag blev klarvaken och därför lite förvånad när det var dags att lägga sig igen direkt när vi kom hem.
Imorgon pyser jag till Ystad och hälsar på Wallander.

No comments: