Saturday, March 15, 2008

Besök hos farfar och besök hemma X2


Tyvärr lyckades mina förvirrade föräldrar glömma kameran när vi åkte till farfar så det får bli en bild på mig och pappa istället. Hur som helst så var det kul hos farfar. Han har precis som pappa en jättenäsa som man kan försöka få tag i (vilket inte är så svårt eftersom den är så stor).
Efter vi hade varit hos farfar kom Hanna, Åsa och Josefin och hälsade på. Det var roligt.
Ikväll kommer Viktor, Jenny och Magnus och kollar på melodifestivalen. Det blir hamburgare till käk men jag håller mig till gröt som verkligen var en lyckad maträtt. Mycket bättre än palsternacka.
Jag hejar inte på någon särskild ikväll eftersom alla bidrag verkar lika kassa. Kanske borde vi skicka Christer Sjögren till Belgrad eftersom han är så roligt dålig.

No comments: