Wednesday, October 29, 2008

1 ÅR!!!!!





Vilken dag! Min födelsedag! Nu är jag äntligen 1 år.
Dagen började med att jag försov mig och vaknade till ljuva toner från mamma och pappa. Jag fattde direkt att det var något på gång eftersom pappa inte stressade iväg till jobbet. Plötsligt kikade mormor in i mitt rum och jag började förstå att fylla år är något väldigt speciellt.
Inne på mitt rum låg en massa presenter och innan frukost klarade jag av hälften. Efter frukost tog jag resten. Sedan bar det av till stan där jag fick smaka på wienerbröd från pappa. Sen var det hem för lek och på kvällen kikade även farmor in och nya paket fick öppnas.
Höjdpunkten var ändå efter middagen när jag fick en egen tårta. Jag smaskade i mig så mycket grädde att jag höll på att spricka.
För att tacka mina föräldrar och mormor och farmor för en fin dag så chockerade jag alla genom attt på min födelsedag ta mina allra första steg på egen hand. Inte konstigt att jag slocknade direkt i sängen efter vällingen.
På lördag kommer ännnu fler människor för att fira mig. Livet är härligt.
Jag vill passa på att tacka alla som har skickat fina paket och uppmärksammat min dag. Tack! Danke!

No comments: