Saturday, December 1, 2007

Ensam hemma med pappa och Werder tar över ledningen i Bundesliga


Idag var jag hemma ensam med pappa för att mamma skulle åka och titta på Cats i Malmö. Jag och pappa gick till posten och hämtade nya paket. Vi skickade också en present till Steffen som har blivit doktor. Grattis Steffen!
Väl hemma igen blev jag hungrig och lite sur men det löste sig när pappa värmde mat som jag fick dricka ur en flaska.
Eftersom pappa ville testa lite program på datorn så fick jag vila i min spjälsäng för första gången. Det gick bra. Kanske var det för att pappa spelade så bra musik på datorn.
Ikväll ska jag till kusin Viktor och käka pizza. Hoppas inte farbror Manke är sur på pappa eftersom pappa vann på squashen idag igen...;)
Ps. Extra glad är jag för att Werder tog ledningen i Bundesliga idag.

1 comment:

Anonymous said...

Jo, jag är lite sur på din pappa. Han har ju sån himla tur alltid... Han fick ju dig t.ex.