Thursday, January 22, 2009

Bad


En av de bra sakerna med vår nya lägenhet här i Hamburg är att det finns ett badkar precis som i Lund och idag när pappa hade varit ute och sprungit så fick jag ta ett bad med honom. Det var roligt eftersom det fanns mycket mer vatten än det brukar vara när jag badar själv. Pappa fick hindra mig från att försöka dyka under. Jag tror nämligen fortfarande att det är ok att andas under vattnet.
Ikväll så ska mamma ut med vänninor medan pappa stannar hemma och umgås lite med onkel Jan.

3 comments:

Anonymous said...

Liebe Frida,

ich hoffe, dass Du Dich in eurer neuen Wohnung, der neuen Stadt und dem neuen Land gut eingelebt hast.
Ich bin gespannt, wie es euch so ergeht und was Du zu Hamburg zu sagen hast.
Liebe Grüße
Deine Kobra

Anonymous said...

Åh så roligt att läsa om och se bilder på Frida (och er andra också ;)) Vi saknar er jättemycket här och Hanna tittar ibland på kort på er i fotoalbumet. Då brukar jag säga: ja Hanna var tusan har dom där tagit vägen? Bara sticka sådär!!

Hoppas ni har det jättebra! Vi får höras snart! Kram Åsa, Josse och Hanna

P.S Hanna älskar plask och plumsboken hon fick av Frida..den läser vi varje dag..många gånger.

Anonymous said...

Passa på och ta en liten bajs när du badar med pappa!

/Johan