Sunday, August 10, 2008

Lite sunkigt humör


Idag var jag inte alls på humör och det spekuleras vilt hos mina föräldrar varför jag har varit så gnällig. De vanligaste orsakerna som har angetts för mitt sunkiga humör är:
1. Jag får en ny tand
2. Sviterna av min tredagarsfeber
3. Jag har fattat att man kan få vad man vill när man gnäller eller skriker
4. Jag är lack för att jag inte kan krypa
Mitt humör till trots åt vi söndagsmiddag hos farmor på kvällen. Viktor och hans föräldrar var också där. Jag fick smaka på efterrätten.

1 comment:

Anonymous said...

Farmor tyckte att du var på riktigt kalashumör.Du tyckte att efterrätten var jättesmaskig och protesterade när den var slut så jag tycker nog att dina föräldrar är lite orättvisa mot dig och säger att du är gnällig. Om dom tjatar på dig så kom hit till farmor.
Kram från farmor