Thursday, April 16, 2009

Lund och gästblogg från Farmor






Jag har varit hos farmor ett par dagar och det var jättekul när det bara var farmor och jag. Första dagen var det väldigt varmt så farmor tyckte jag skulle ha en solhatt. Jag provade många men fastnade för en rosa sak.Vi var så klart på stora lekan och jag bakade kakor i sanden. Den andra dagen var det blåsigt och lite kallt men vi gick ändå till stadsparken för att mata ankorna fast jag matade mig själv med brödet. Vi hittade några roliga bilar som jag gärna provade och klev i och ur flera gånger och då blev jag så trött så vi fick pausa med banan och Mer-dricka. Sista dagen hos farmor så gick vi en sväng till Nova där jag fick en traktor och i bokhandlen hittade vi en läshörna för barn så där slog jag mig ner. När vi kom hem så klättrade jag mest på garaget som jag försökte sätta mig på. Det var som vanligt roliga dagar hos farmor när man får bestämma lite mer själv vad man vill göra.

No comments: