Monday, March 9, 2009

Läsa böcker


En av mina absoluta favoritsysselsättningar är att läsa böcker och min litterära smak utvecklas hela tiden. Helst läser jag om djur eller om olika maskiner. Böcker om bönder med bilder på både djur och traktorer är alltså topp. Idag tog jag ännu ett steg när jag intresserat och framförallt koncentrerat bläddrade i sju sorters kakor som jag hade hittat i matbokshyllan.
På bilden ser ni mig med Nicke Nyfiken som jag fick av pappa. Den tycker jag är ganska kass eftersom det bara är bilder på apor och gula män med gula hattar. Kanske kommer jag uppskatta den mer när jag börjar intressera mig för innehållet i texten.

1 comment:

Anonymous said...

Hej lilla gumman!
Hoppas att pappa också bakade lite kakor till dig så du inte bara fick bläddra bland recepten.
Snart kommer farmor på besök och då blir det minsann mycket cafébesök och smarriga kakor.

Puss o kram från farmor