Sunday, November 22, 2009

Dom (igen)



Idag var det dags för en utflykt till Dom igen. Det är ett jättestort nöjesfält. Jag testade två nya karuseller idag och roligast var veteranbilarna som jag åkte tillsammans med mamma.
Sen fick jag smaka god crèpe med Nutella som mamma köpte.
Pappa var fast besluten om att vinna något till mig och i en apparat med en gripklo fick han djuret som ni ser på första bilden. Jag har ännu inte riktigt listat ut vad det är för sorts djur.
Oj, jag glömde nästan och berätta att vi var hos Wibke, Jan, Emma och Kalle igår. Det var roligt men tyvärr missade jag den utsökta kinesiska rätten som serverades på kvällen.

1 comment:

Sigrid said...

Det ser kul ut med bilar och annat man kan åka, jag går gärna dit när vi kommer på besök nästa vecka. Mamma undrar om det blir nån lite ballare, alternativ julmarknad i Schanze.