Monday, August 10, 2009

Det händer mycket just nu


Denna helgen var mamma och pappa på bröllop i Kiel så därför var Oma och Opa här och passade mig. Det var roligt. Man fick t.ex. pizza till lunch vilket inte var helt fel.
Jag har så sakteliga börjat intressera mig för pottan som pappa köpte till mig för ett par veckor sedan. Än har inget landat i den men jag sitter gärna på den eller låter Fnö eller någon ur gänget sitta där lite.
På onsdag bär det av till Stockholm där jag ska träffa stora delar av släkten. Vi stannar till söndag så i nästa vecka kommer en längre rapport.

1 comment:

Anonymous said...

Liebe Frida,

ich bin erfreut über so viel Freude auf Deinem Gesicht über eure neue Toilette. Aber ich fände es trotzdem besser, wenn ich eure große Toilette benutzen dürfte, wenn ich nochmal komme ;-)
Liebe Grüße
Deine Kobra