Tuesday, September 1, 2009

Förkylda


När man är förkyld så får man lov att ta på sig joggingbrallor och bara sitta i soffan och kolla TV. Mitt favoritprogram heter Caillou och handlar om en pojke och hans familj. Jag har även börjat kika lite på Bamse.

Eftersom alla är förkylda hemma står det en massa pappersrullar överallt. Det är bra tycker jag för då kan man tillverka blöjor till både Fnö och Nasse. Eftersom både Fnö och Nasse är mindre än mig så behövs bara små pappersbitar som ni kan se på bilden.

4 comments:

Anonymous said...

Hej Frida!
Synd att du är förkyld men det är jättebra att du lärt dig att göra många blöjor till både Fnö och Nasse.Om du vill så kan farmor skicka andra filmer till dig. Pingu kanske? Eller Benny Gris?

Kram från farmor

Anonymous said...

Liebe Frida,
was hast Du einen schönen Hut! Das macht mich fast ebenso neidisch wie Deine Kreativität was den Umgang mit Toilettenpapier angeht.

Liebe Grüße
Deine Kobra

Anonymous said...

Bamse! Jag känner en kille som tecknar bamse.....
-Mange-

Anonymous said...

Hej lilla Frida!
Farmor undrar om du är så sjuk så du inte orkar visa dig på bloggen. Kom fram ur korgen nu.
Puss o kram från farmor